Wednesday, October 14, 2009

Tinggal Kenangan

Pernah ada rasa cinta antara kita
kini tinggal kenangan
ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh bintangku

jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh kekasih

jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh kekasih

pernah ada rasa cinta antara kita
kini tinggal kenangan
ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh bintangku

jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh kekasih








*Lagu 'Tinggal Kenangan' ini merupakan track kedua di dalam album terbaru Saleem - DEMI CINTA. Lirik puitis ini juga saya tujukan buat semua insan yang pernah 'mencipta' kenangan samaada baik mahupun buruk bersama saya.

AM : Terharu dan terkejut ketika di sapa Saleem, "anak Aminudin kan?", even dah lebih 10 tahun tak jumpa!

1 comment:

nigin@in@im@n said...

setiap waktu kita melakar kenangan..ada yg indah utk dikenang selamanya..ada yg pahit kuburkan saja..