Thursday, July 29, 2010

Catatan Julai : Indah Mengasyikkan

Assalamualaikum..

Boleh dikatakan bahawa Julai yang membahagiakan. Mungkin sedikit memenatkan namun tetap akan terbuku dalam sebuah ingatan.

16 Julai : Jumaat yang indah, genap usia aku 23 tahun. Terima kaseh pada semua yang meberi ucapan selamat dan semoga aku juga akan sentiasa dalam keadaan yang selamat duniawi serta ukhrawi.

22-24 Julai : Trip ke Bukit Gambang Resort City serta bandar Kuantan bersama family besar Haji Mat Zin. Kenangan yang indah kerana hanya menjadi realiti pada waktu yang tidak kita jangkakan meskipun sudah dirancang sekian lama. hehe. Terima kaseh semua diatas kerjasama. BGRC? Boleh tahan la dan sesuai dengan tiket bayaran masuk.


Malam sebelum bertolak ke sana, sempat celebrate birthday aku bersama dua lagi family yang menyambutnya pada Julai iaitu Ayah Da & Auni. Hanya suka-suka dan ringkas, nak ambil hati budak-budak dan ambil hati aku sekali la. haha.

25 Julai : INTERVIEW lagi. Kerja dah 'keras' untuk bisnes datuk kat kampung, namun harus ada jaminan masa depan. Mau kawen, kerja pun mau bagus dan tetap. Yang ni post untuk Kerajaan Negeri Terengganu (SPNT). Tiada 'kabel', harap ada 'rezeki'. Kerana semua adalah ketentuan-Nya. Klise tapi percayala, ini adalah kenyataan yang harus diterima. hehe.


28 Julai : Allah selamatkan kamu Encik Suhaimi Abdul Rahman. Semoga anda serta family terus sukses dalam apa jua lapangan. Semoga sejahtera dunia serta akhirat. Phewwitt!!

Sekian sahaja catatan Julai dari seorang blogger yang pada masa sekarang mempunyai sikap MALAS serta cuba untuk menulis dengan ringkas dan padat. Haha!

Amysha 12:55

3 comments:

Anonymous said...

meriah2 bulan july mesyar kiter ni....hehhe!

kita celeb besday sampai 31 july kn...hahha

hepi besday skali lagi...moga hepi2 jer....

Amshyar Aminudin said...

hahaha.. insyaAllah..
mudah-mudahan..

rane interview? keje x lg leni? ade mn?

azizan said...

Amshyar,

semoga bahagia hendaknya.

jemput melawat http://melayurayadaily.blogspot.com

tq