Thursday, July 16, 2009

14, 15 & 16 Julai

Assalamualaikum..

Sedikit gembira pada tarikh 14, 15 & 16 Julai 2009! Syukur pada Yang Maha Esa kerana memberi kebahagiaan kepada saya, keluarga dan rakan-rakan pada tarikh ini. Apa yang kami semua nantikan sebelum ini akhirnya menjadi kenyataan. UDM akhirnya ‘jalankan’ juga apa yang wajib dijalankan! Hehe..



Istiadat Konvokesyen UDM telah berlangsung pada 14-16 Julai 2009. Untuk batch Diploma Perakaunan, tarikh bersejarah yang telah ditetapkan adalah pada 15 Julai. Pada 14 Julai, wujud sidang pertama yang menampilkan graduan Diploma Undang-Undang, TAHNIAH pada yang teristimewa ZAA, Pheewwittt!! Semoga kamu sentiasa beroleh kejayaan dan keberkatan dalam hidup. Terima kasih juga atas ‘sesuatu’ yang istimewa buat saya pada tarikh 15 Julai.



16 Julai? Umur saya genap 22 tahun! ALHAMDULILLAH, syukur pada-MU kerana masih memberi ruang buat saya bernafas dalam dunia yang fana ini. Semoga saya dikurniakan Iman yang teguh untuk menghadapi dugaan dan paling penting adalah kejayaan serta keberkatan dari-MU. Amin..
AM : Alhamdulillah dan Tahniah buat semua para Graduan Konvo UDM!

3 comments:

Roslan Nazri said...

nice mesyar..hu3

~musytaquljannah~ said...

huuu..gambar ain xltak pun..

Zalehasiah Ahmad said...

auw..malu i..x la spcial sgt..tp ikhlas dr hati i..