Tuesday, November 17, 2009

Fantasia Memoria D.I.A (Our 1st Reunion)

Assalamualaikum..

Seperti yang diwar-warkan sebelum ini, Alhamdulillah Kelab ‘Memoria DIA UDM 2005-2008’ akhirnya telah menyempurnakan misi 1st reunion kami bertempat di Genting Highlands pada 14 dan 15 November yang lepas! Pheww.. Sungguh mengujakan untuk berbicara mengenainya. Event yang disertai oleh 15 insan yang saya sayangi ini cukup meninggalkan kesan yang cukup mendalam dalam hati masing-masing.

Memoria DIA UDM 2005-2008 adalah merupakan bekas pelajar Diploma Perakunan Universiti Darul Iman Malaysia kampus KUSZA untuk sessi 2005-2008. Setelah hampir dua tahun berpisah dengan masing-masing mempunyai haluan yang tersendiri, pertemuan kali pertama ini diharap mampu untuk menjadi medium untuk masing-masing melepaskan rindu dan paling penting adalah untuk mengekalkan ukhwah antara satu sama lain yang telah lama terjalin sebelum ini.

Masing-masing sememangnya kelihatan gembira dan berpuas hati dengan event ini meskipun terdapat beberapa permasalahan serta salah faham yang tidak dapat dielakkan. Bak kata Roharty, harus diingat perkara yang baik dan gembira sahaja kerana yang baik dan gembira itu adalah lebih banyak dari yang tidak baik serta tidak gembira. Hehe..

TERIMA KASIH yang tidak terhingga pada semua yang terlibat iaitu SAIFUDDIN, ABDULLAH, BASYIR, TARMIZI, KAYREL, ROHARTY, HANIN, MARINA, FAZA, SYAZWANI, KARTINI, AIN AMALINA, HAQQAH, & AIMAN untuk menjayakan reunion ini. Semoga kita bertemu lagi dilain waktu kelak, insyaAllah! Jadikan ini adalah permulaan kepada ‘tour reunion’ kita pada masa akan datang. Hehe..

AM : Ampun dan Maaf dipinta kepada sesiapa yang terasa hati atas salah faham sepanjang event ini berlangsung kerana salah faham tersebut bukanlah skrip yang sengaja dicipta!

Antara nostalgia indah yang sempat dirakamkan :
Credit For Pic (FB Haqqah, Kyrel n Arty)





















No comments: