Monday, August 24, 2009

Mahu Macam Dulu!

Assalamualaikum..

Salam Ramadan yang ketiga dan Alhamdulillah, setakat ini semuanya berjalan lancar. Tinggal kira-kira 27 hari lagi untuk menyambut kedatangan Aidilfitri! Haha.. (Bongok sungguh Amshyar ni). Di Ramadan ketiga ini tiba-tiba terlintas dihati untuk kembali ke style rambut lama. Seriously, saya tidak pernah dan tidak suka sebenarnya gaya potongan rambut pendek (seperti ke pejabat dan sekolah). Tapi sejak setahun kebelakangan ini, pantang rambut panjang sikit dah nak potong. Maybe penangan ‘salon’ agaknya. Hehe..



Tapi sekarang sudah kembali terdetik dihati untuk simpan kembali rambut ini. Saya sayang sangat rambut saya jika nak memanjang. Saya nak simpan panjang macam Akhil Hayy la, manalah tahu kot-kot dapat kahwin dengan janda dia pulak. (Bongok lagi Amshyar ni). Hehe.. Dulu memang saya berambut panjang dan bila berambut pendek dan apatah lagi botak, kawan-kawan cakap style Amy walhal saya yang botak dulu dari Amy. Mana aci macam ni! Lagipun saya rasa jika saya ‘pale botok’, ada orang mudah nak cam saya. Hehe.. Pinjam ayat Amar jugak, saya harap saya dan rambut saya akan kekal bersahabat untuk selama-lamanya. Saya sayang rambut saya!

AM : Rindu Amy rambut panjang!

No comments: