Thursday, June 3, 2010

Ada Yang Tertinggal, Setelah Terbenam Mentari

Assalamualaikum..

Salam FREE PALESTINE! Aku dah cukup muak dan jelik dengan sikap rejim zionis yang masih dengan 'angkuh'nya! Aku hanya insan biasa yang tidak berkemampuan apa-apa hanya mampu berdoa. Justeru harapan aku adalah agar kita semua dengan 'senjata' kita iaitu DOA.

Masalah lagi! Luka lama seolah kembali berdarah, ini bukan mengenai Palestin-Israel tetapi AKU dan Hidup.

Tolong diam, tolong 'jauhkan', tolong tenang, tolong jangan ungkit atau berkata walau satu perkataan, tolong hormat, tolong kasih, tolong faham, tolong buat hal masing-masing. Aku merayu sekalipun aku sudah hampir rawan.

CAKAP MEMANG MURAH!

Amysha 10:42

3 comments:

Kay Huliana said...

Am,

Hope be patient and be patient..
Jgn ikut kan amrah.. k charm tak taw aper yang AM rasa , tp bersabar sahaja.. tak taw luka AM sedalam mana, cuma yang dapat k charm nasihatkan, just be patient.. Ignore jer.. Kalo pikir kite yang sakit AM.. and orang akan suke kalo kiter sakit.. So, be patient yer Dik...
Idup kt dunia ni mmg begini, cuma kecerdikan dan kematangan fikiran kiter yang membezakan kiter dengan orang lain......be patient and be strong.....

Amshyar Aminudin said...

TQ kakak..

23 tahun hidup di bumi ni, rasanya lebih banyak ujian yg kita hadapi. hehe. Tapi InsyaAllah am cuba utk selsaikan melalui kematangan even nampak sesekali kebodohan tu.

Btw, doakan am n life am sentiasa meniti kesempurnaan. Thanx again!

Kay Huliana said...

Setiap manusia punyer kelemahan AM. x semua manusia perfect... Cuma orang yang anggap diri dia perfect adalah orang yang x makan saman and x dengar nasihat orang.. bertindak mengikut kemahuan hati.. k charm tw AM seorang yang tabah, tengok diri AM k charm tw AM seorang yang cerdik dan pandai kawal emosi.. So gunakan kecerdikan yang ALLAH anugerahkan untuk pandu kiter dimasa hadapan dengan izin dia..ok dik? ;]