Monday, June 7, 2010

Kenduri Maraton

Assalamualaikum..

Muktahir ini cuti sekolah, sebut je cuti maka bermula la musim kenduri. Kadang-kadang dalam satu hari tu ada tiga, empat kenduri sekampung. Hehe. Gulai kawah daging lembu ni best dan tanpa ragu ia adalah antara makanan kegemaran aku selain dari kari ayam serta nasi ayam. Lebih-lebih lagi kalu daging tu berlemak, pheww..


Bermulanya cuti sekolah dari 4hb baru ni sampai ke 12hb, boleh dikatakan hamper setiap hari family serta aku mempunyai undangan perkahwinan. Paling penting adalah tarikh 8 serta 10 jun kerana pada tarikh tersebut adalah majlis perkahwinan bekas rakan sekelas aku di SMKANI dulu. Aku jeles, aku pun ‘gatal’ mau kawen jugak sebenarnya tapi buat-buat steady sebab sedar diri. Haha.


Selamat mendirikan rumah tangga buat Mohd Saifuddin Bin Rosli (8 Jun) dan Nadhirah Binti Che Seman (10 Jun). Anda adalah rakan sekelas yang baik dan aku terharu serta bangga atas pencapaian kalian dalam pelajaran serta kerjaya yang seterusnya melayakkan kalian untuk berkahwin! Hehe. Semoga rezeki kalian sentiasa murah dan cepat dikurniakan zuriat untuk menyambung ‘hebat’ kalian kelak.


Jiran serta rakan sekolah pun ada yang akan berkahwin dan doaku juga agar semuanya dilimpahi keberkatan serta rezeki yang mencurah-curah kelak. Selamat sibuk juga buat Syukri Nazri yang bakal menerima abang ipar baru pada 10 Jun. Sehari lepas tu (11 Jun), kita release otak di Ri-Yaz Heritage Resort & Spa bersama Amy, Kid, Din, Nasir dan Yazit! Phewwitt!


p/s : Tiket ‘Malam Bersama Search’ masih boleh didapati dikaunter DIGI GIANT KT, harap maklum.


Amysha 20:18

No comments: