Wednesday, December 10, 2008

Nissan Fairlady 350z

Assalamulaikum..

Sukalah dengan kereta ni! Hehe.. Tapi saya sedar yang saya tak akan mampu untuk memilikinya. Rasanya memang tiada peluang langsung kot untuk memilikinya. Lain la kalau saya sekarang belajar kat oversea, sure bila balik dapat kerja best. Tapi saja nak bagitahu yang saya suka sangat dengan kereta ni! Selalu sangat dah tengok sekarang atas jalanraya, orang kampung pun ada sorang yang pakai (kontraktor), masa belajar kat UDM dulu selalu tak lepaskan peluang untuk tengok kereta ni dalam garaj sebuah rumah berhampiran kampus. haha..

Dalam hati memang la teringin nak memiliki tapi diri ini mesti SEDAR! Anyway, bila berbicara pasal kereta seat dua ni, teringat pula saya pada Hillary Ang (Gitaris Search). Masa berborak dengan dia kat Cheng Ho, saya tanya dia kenapa tak beli kereta macam Amy (BMW Z4), dia cakap Amy tu silap beli! haha.. Dia cakap tak praktikal la kalau seat ada dua je, Tak praktikal tu macam mana hah? hehe.. Hillary cakap dia tak minat. Lain orang lain taste kan?

Saya suka NISSAN FAIRLADY 350Z ni, lebih-lebih lagi white colour! Tapi saya rasa saya mampu dan nak pakai PROTON SAGA BML je pun ok la.. Doakan saya agar dapat pekerjaan yang baik-baik untuk masa depan. Kahwin? Muda lagi daa.. Tengok bola and konsert pun tak puas lagi.. Hehe, nanti kena bangun buat susu ank pula tengah malam, Nak tengok bola pun terganggu! (Betul tak Syukri Nazri? hehe..)

Salam Fairlady!

1 comment:

Zalehasiah Ahmad said...

amoi..muda lg ko..tp bkpo demo koya tuo..ha9..koya lu..may god bless u..ne taw..de rzki, org bg u fairlady..tp kl lady len, jgn amekkkkkkk!!!!!!!!!!!!