Friday, December 26, 2008

RM800? Mengarutlah..!!

Assalamualaikum...

Life sekarang rasanya semakin stabil dan sangat-sangatlah happy bile dah dapat result. Syukur pada yang Maha Esa kerana memberikan saya semangat untuk terus menempuh hidup yang serba mencabar ini! Semoga saya bersama kawan-kawan sentiasa beroleh kejayaan dan kesenangan dalam hidup.


Lihat pada gambar di atas, sesiapa yang terlibat dalam majlis ini pasti akan mengingatinya kembali detik tersebut. Sekadar ingin membetulkan kekhilafan fakta bahawa kos yang di ambil untuk menyempurnakan event tersebut BUKAN RM 800 seperti yang di gembar-gemburkan!! Malah separuh dari jumlah tersebut pun tak sampai!! Saya cukup hairan bagaimana fakta serta khabar angin ini boleh tersebar. Apa motif anda sehingga mengatakan bahawa kos tersebut cukup tinggi seolah-olah saya terlalu 'gila' untuk mengadakannya.

Bukan untuk mencari gaduh mahupun berdendam, namun saya cukup kecewa bila sesuatu maklumat itu tidak disampaikan dengan betul seolah-olah telah membelakangkan saya untuk memberi kenyataan. Kepada 'pereka cerita' sila berhati-hati selepas ini kerana tiada sebab lagi untuk saya mendiamkan diri apabila keadaan sudah semakin buruk. Jangan cuba mempergunakan nama saya untuk memberitahu orang bahawa betapa 'sengkeknya' saya ini.

AM : Sekadar untuk membetulkan fakta yang silap..
Thanx to Puan Nahidah, Puan Mazlina & Puan Ruslaini kerana 'memberi' KEJAYAAN kepada saya. Semoga sentiasa di berkati!

1 comment:

Zalehasiah Ahmad said...

jolo 2..sapola wt cte..siye ko demo..rm800 bulih bli kasut amy search 3psg lg..kn2..kui2..