Saturday, April 18, 2009

"Aku Ada Blog Beb.."-AMY

Assalamulaikum..

Berikut adalah posting pertama blog lagenda rock tanah air, Amy Search dalam blognya - http://blog.phewwiitt.com

Tahniah bro producer! Semoga segala kekeliruan dan maklumat penting tentang diri serta konsert dapat terus di kongsikan..

Finally, sekian lama mencuba - aku dapat upkan blog aku. Thanks to
beberapa kawan-kawan yang menolong tunjuk ajar the setting up of this blog.
Blog aku is simply known as “Phewwiitt.. The Executive Producer’s Blog” yang
purposely built untuk aku share with all of you the pdates and experience
diri aku sebagai the Executive Producer of SEARCH concert tour akan datang
ni.

Aku juga harap blog ni akan dapat good response from all of SEARCH’s fans
dan kalau ada tips-tips yang menarik nak bagi this blog lagi meriah, please
e-mail me at phewwitt@artisatwork.com.

See you all. Phewwiitt..


AM:Dalam entri GAMBAR SENSASI, beliau memberi penjelasan tentang kehadirannya di
majlis Parti PAS dan hubungan rapatnya dengan Tuan Guru Nik Aziz! Takbir!!!

1 comment:

~musytaquljannah~ said...

xpahm ain..tu am punyer blog ke?