Thursday, April 16, 2009

HAPPY BIRTHDAY ROHARTY!



Assalamualaikum…

Selepas kira-kira dua minggu hari lahir Rashidah Radzali, hari ini saya ingin berkongsi dengan kalian semua tentang insan yang bernama Roharty Binti Ismai. Tarikh 16 April menjadikan usia mantan rakan sekelas saya di UDM ini menginjak pada usia 22 tahun. Bagi saya, Roharty ni salah seorang manusia yang paling genius di UDM!! Merupakan watak penting dan istimewa di dalam kelas dulu dan menjadikan Rashidah serta Aishah sebagai teman baik.

Dulu dia memang menggerunkan untuk di tegur, apatah lagi untuk bergurau senda. Maklumlah orang yang genius, cun pulak tu. Dan sampai sekarang rasanya dia masih lagi genius dan cun! Hehe.. Sekarang ni, lega rasa bila dah mula ‘akrab’ even sudah habis belajar. Roharty yang di panggil Arty ini juga seorang insan yang berhati mulia dan sememangnya cekal menjalankan tugasan dan tanggungjawab yang di beri padanya.

Ucapan khas buat Roharty :

“Happy birthday to you Roharty! Semoga sentiasa di rahmati dan di berkati Allah SWT. Semoga mendapat kejayaan dalam apa jua yang kamu lakukan. Semoga di permudahkan segala urusan. Semoga mendapat jodoh dengan lelaki yang mampu membimbing ke jalan yang di redhai dan yang paling penting semoga semakin CUN dan menambahkan berat badan kamu! Hehe.. “

AM : Arty ketua darjah mencuit di hati – Pic tu diambil ketika sambutan birthdaynya pada tahun lepas di
rumah Tini. Best gila kek ni!!

2 comments:

isya said...

yup...die genius..sume kawan sy genius..saya pomot lagik..ekeke..
plus..kawan2 sy CUN..sy kureng cun..saya pomot mereka lagik..ekeke..
epy bufday rt..xpuas wish kt blog sendiri..mai post kat blog org plak..ahakss~~
gudluck cheg mesyar... n__N

isya said...

adeshh..salah eja..ampun CHEF AMSYAR..huk3x..