Tuesday, April 28, 2009

Selamat Ulangtahun Ke-20, adik Fazila!

Assalamulaikum..

Semalam 27 April 2009, saya telah di jemput untuk meraikan majlis Hari Lahir rakan sekelas Catering A2 saya di Kolej Inforana iaitu Fazila Asyikin. Majlis yang santai tetapi sangat ‘mewah’ dengan makanan dan telah di hadiri oleh kira-kira 15 orang kenalan rapat beliau. Majlis tersebut bermula kira-kira jam 6.00 petang di bawah kanopi berhadapan dengan bengkel dataran Kolej Inforana.



Sebagai seorang tetamu yang di jemput, semestinya saya tidak akan sesekali mengkritik majlis tersebut sekalipun mempunyai kekurangan (tiada yang perfect di dunia ini) kerana apa yang penting saya cukup berterima kasih kepada penganjur majlis yang menyediakan begitu banyak juadah untuk dinikmati (Maklum la pelajar catering, hehe).. Antara hidangan yang di sediakan adalah nasi minyak, satay, nasi himpit dan beberapa lagi makanan ringan yang semuanya di capai oleh saya dan rakan-rakan.



Saya percaya motif majlis tersebut bukan sahaja untuk meraikan hari lahir Fazila, malah merupakan penghargaan beliau untuk rakan-rakan rapatnya dan sekaligus ianya meninggalkan momen yang cukup indah buat diri sendiri dan para tetamu yang hadir. Kepada saudari Fazila:

“Selamat hari lahir yang ke 20, anda masih belum bebas lagi tu. Semoga di permudahkan segala urusan oleh-NYA dan mendapat kejayaan dalam apa jua perkara yang di lakukan. Paling penting, semoga anda sentiasa di rahmati dan di berkati-NYA. Pheewwitt!!”

AM : Terima kasih atas jemputan, semoga sentiasa menjemput. Jemputlah untuk
ke ‘Konsert Penghargaan Search Di Awan Biru”.

No comments: