Thursday, April 2, 2009

HAPPY BIRTHDAY RASHIDAH RADZALI!!!

HAPPY BIRTHDAY RASHIDAH RADZALI!!!
Assalamulaikum…
Di kesempatan masa yang cukup terhad ini, saya tidak sesekali akan melupakan tarikh 2 APRIL yang merupakan hari yang biasa bagi kebanyakan orang tetapi istimewa buat mantan rakan sekelas saya semasa di UDM iaitu Saudari RASHIDAH RADZALI!


“Happy birthday Shidah, hehe… Jangan marah deh aku wish melalui blog ni, lagi muka mu tengah marah, lagi la cun! Semoga panjang umur, sentiasa di murahkan rezeki, sentiasa gembira mengharungi hidup di bumi IRELAND dan yang paling penting sentiasa di berkati. Kepada insan yang membuatkan aku bersemangat untuk masuk ke kelas dulu, aku juga berharap agar mu sentiasa mendapat kejayaan yang cemerlang dalam apa jua perkara yang di lakukan!

Semoga bertemu jodoh dengan lelaki yang mampu membimbing ke jalan yang lebih mendekati Yang Maha Esa. Aku sedikit pun tidak kisah seandainya mu tak pernah mengingati aku sebab aku sedar mu jauh lebih hebat dari aku! Hehe, yang penting hidup mu sentiasa bahagia. Pheewwittt!!!!”

AM : Harap-harap jadi orang pertama dari Malaysia yang wish padanya..
Harap-harap dapatla merasa cenderahati dari bumi Ireland! Haha..

No comments: