Monday, September 28, 2009

Selamat Ulangtahun Sayang!

Assalamualaikum..

Satu lagi entri yang pasti membuatkan orang akan rasa meluat dan geli! Haha.. Tapi, tak peduli kata orang terhadap dirinya, saya tahu ini blog saya. Untuk pertama kalinya juga saya pecahkan ego ‘kebal’ saya untuk memberitahu dunia bahawa ‘dia’ sungguh saya hargai. 24 September, sudah hampir 5 hari berlalu, namun masih belum terlewat untuk saya mengucapkan “Selamat Ulangtahun Kelahiran Yang Ke 23, Zaa!”

Maafkan saya kerana terlebih lewat untuk memberi penghargaan khusus buat kamu menerusi DUNIAMSHYAR yang istimewa ini. ZAA, perempuan ini muncul secara tiba-tiba didalam hidup pada pertengahan 2006. Tidak dipinta, tidak didamba. Semoga kehadirannya terus kekal selamanya dihati ini atas keizinan yang Maha Esa.

Untuk kamu, tiada hadiah selain doa ini:

“Semoga sentiasa bersabar dengan karenah lelaki ini. Semoga sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang hidup. Semoga berjaya dalam setiap apa yang kamu lakukan. Semoga dipermudahkan dalam segala urusan. Dan yang paling penting, mohon doa dari kalian semua, semoga saya dan ‘gadis’ ini diluruskan jalan untuk menggapai apa yang dinamakan JODOH di dunia dan akhirat. InsyaAllah.. Saya sayang dan cinta kamu. Terima kasih kerana hadir menyerikan hidup saya...'”




AM : Gua RINDU sama lu beb!

5 comments:

fainasya said...

salam alyaik.. slmt ulangtahun buat teman istimewa sahabat saya.. moga pertemuan..perjodohan kalian diredhoiNYA..

Amshyar Aminudin said...

InsyaAllah.. Begitu jugak dengan awak Batrisya..

fainasya said...

so sweet..knal gok demo dgn kita eh?..ingat lupo doh..

Zalehasiah Ahmad said...

salam,bro..he2..thanx a lot..malu r..x sangka ek..t'haru sgt..x pduli ape kate org thadapmu..aku tahu e'kau milikku..pe pn blaku,u tau kn prasaan i pd u..insyaallah..moga allah kabulkn impian kte..auww..gedik la plop..skali skalo.am jange maroh..lari.....

Amshyar Aminudin said...

zaa gelenya.. ngaji molek2, jago diri molek2,ado rezeki kawe gi masuk mine demo..